יום ג', כז’ בתשרי תשע”ח
דף הבית מרחבי ‏כיתות אלבום תמונות יצירת קשר
חברת "קיוניקה" יוצאת לדרך ! בהצלחה

השנה משתתפת קבוצת תלמידים מכיתה ט' בהנחייתו של המורה יותם גפסון בתחרות יזמים צעירים. מטרת התחרות היא לעצב מוצר שאנחנו חשבנו עליו בעצמנו, לשווק אותו ולמכור אותו בדיוק כמו בחברה גדולה ואמיתית. היזמים הצעירים נפגשים מתחילת השנה כל ימי שני לאחר שעות בית הספר. במפגשים אנחנו דנים בפרויקט ומייצרים מוצר חדש ואדיר! המוצר של הקבוצה שלנו הוא "O2LED" כפי שידוע לכולנו, ישראל היא מדינה חמה מאוד- ולפי מחקרים רבים, במדינתנו חשוב לשתות מים כל שעה. לפי ממצאים אלו המצאנו מוצר והוא - צמיד המתלבש על בקבוק. הצמיד עצמו מסיליקון ובתוכו קיימת מערכת שמופעלת על סוללות וטיימר. כל פעם שאתה שותה, אתה צריך ללחוץ על כפתור הטיימר. כאשר לחצת על הכפתור- הצמיד הופך לירוק ובכך מאיר את כל בקבוק המים בירוק! הצמיד יהיה מואר בצבע ירוק 20 דקות ברציפות וזה אומר ששתית לא מזמן. אחרי 20 דקות, הצמיד יתחלף לצבע צהוב והמים יוארו בצבע צהוב. לבסוף לאחר כ-50 דקות הצמיד יואר באדום. כלומר אתה צריך לשתות - עברה שעה מאז הפעם האחרונה ששתית. הייצור מסובך, אך התפעול פשוט, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור לאחר שאתה שותה, והקסם קורה. לחברה שלנו קוראים "קיוניקה" ויש לנו בעלי תפקידים ממש כמו בחברה רגילה: מנכ"ל, במקרה שלנו מנכ"לית- לינוי קופרמן, היא אחראית על מספר תהליכים בו זמנית, וצריכה לוודא שכל העבודה מנוהלת ומתפקדת כמו שצריך. בנוסף יש את מזכירת החברה- מאי יצחק אשר דואגת לכל הטפסים, הרישומים ועוד מגוון דברים. יש את מבקר החברה- יובל קמר , שתפקידו לבקר את המוצר הסופי ולהביע דעה כנה על ההמצאות שלנו בתור חברה. יש את הדוברים- צור הנדל ויהב רבינוביץ' שאחראיים על ייצוג החברה מול גורמים שונים, הם מייצגים את החברה בכבוד רב. כמו כן, יש בחברתנו 3 מנהלים והם: ים מנור, מנהלת הכספים. עדי פישמן- מנהל הייצור- תחתיו נמצא את אריאל ליפשיץ', וגיא פליגמן- אשר אחראיים לבקרת האיכות וללוגיסטיקה. ומנהלת השיווק- יובל יעקובי. תחתיה נמצא את אלמוג, אחראית הפרסום, ונועה ביטון- אשר אחראית על כל המכירות הטעימות שנעשות בבית ספרנו. לפני כשלושה ימים נסענו לכנס ”אב טיפוס“. היו שם נציגים מהמון בתי ספר, יזמים מכל אזור המרכז, וכולנו הצגנו את המוצרים שלנו. אב טיפוס זה עותק אחד של המוצר שמכינים קודם, כדי לבדוק את המוצר ולראות אילו שינויים צריך לעשות. המוצרים הוצגו בדוכנים , שגם הם הוכנו מראש ועיצובם נלקח ברצינות. נפגשנו גם עם צוות של יועצים, הצגנו להם את המוצר והם מאוד התלהבו. בסוף השנה, נוציא לאור את מוצרנו הסופי והמוגמר, וכולם יוכלו לקנות אותו. יהיה שווה!